自来月

© 自来月 | Powered by LOFTER
 

Wicked Game

The World was on fire and no one could save me but you

除你无人能救我于水火之中

It's strange what desire will make foolish people do

奇怪 欲望会使愚蠢的人歇斯底

I never dreamed that I'd meet somebody like you

我从未痴想过会遇见如你一般的人

And I never dreamed that I'd lose somebody like you

也从未意识到我会失去你 形同陌路

No, I don't want to fall in love,

不 我不想坠入爱河

No, I don't want to fall in love

我不想堕入温柔的旧梦

With you

与你

What a wicked game you play to make me feel this way

多么邪恶的游戏 你让我自甘堕落

What a wicked thing you do to let me dream of you

多么凶险的做法 使你出现在我梦里

What a wicked thing to say, you never felt this way

说来可笑 竟是我一厢情愿

What a wicked thing you do, to make me dream of you

你别出现在我的梦里 我怕抱不到你

Now, I don't want to fall in love,

我不愿落入你宽厚温暖的臂膀

No, I don't want to fall in love,

我不愿坠入你星光璀璨的双眸

With you

与你

With you

只与你

The world was on fire and no one could save me but you

除你无人能救我于水火之中

It's strange what desire will make foolish people do

奇怪 欲望会使愚蠢的人歇斯底里。


太好代了。

翻译是byeHara。


评论
热度(11)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据